lunes, 26 de mayo de 2014

Cannes Red Carpet 2014


Cannes Film Festival ended yesterday after two weeks of glamorous looks and pretty dresses. Top models took on the red carpet, the black and white combination was worn in many outfits and we also saw mini-dresses. We show you the best dressed celebrities at Cannes Film Festival 2014 and we leave behind the worst dressed like Sharon Stone. Actress Blake Lively and model Rosie Huntington-Whiteley are among our favourites.

El festival de Cannes llegó a su fin ayer tras dos semanas deleitándonos con outfits cargados de glamour. Las modelos triunfaron en la alfombra roja, el binomio blanco y negro se perfiló como una de las combinaciones estrella y los vestidos cortos se colaron en la red carpet. Analizamos las famosas mejor vestidas y dejamos atrás los peores looks como el de Sharon Stone. La actriz Blake Lively y la modelo Rosie Huntington-Whiteley ocupan el podio de las más espectaculares del Festival. 


Cannes Red Carpet 2014: Best Dressed

Rosie Huntington-Whiteley in Gucci

Beautiful model Rosie Huntington-Whiteley attended The Search (2014) premiere in a Gucci amazing strapless dress with metallic details. 

La bella modelo Rosie Huntington-Whiteley acudió al estreno de The Search (2014) con un impresionante vestido palabra de honor con detalles metalizados de Gucci.

Paz Vega in Elie Saab Couture

Spanish actress Paz Vega opted for an elaborate Elie Saab Couture dress.

La actriz española Paz Vega escogió un elaborado vestido bordado a mano de Elie Saab Couture. 

Barbara Palvin

20-year-old Victoria's Secret model Barbara Palvin went for a tight white dress. Stunning!

La top Barbara Palvin apostó por un ajustado vestido de sirena blanco. ¡Espectacular!

Zoe Zaldana in Victoria Beckham

Zoe Saldana wore a beautiful and elegant white dress from Victoria Beckham.

Zoe Saldana con un vestido blanco con falda plisada y un cinturón de cadena firmado por Victoria Beckham. 

Blake Lively in Gucci

Actress Blake Lively was one of the main protagonists of Cannes. She chose an elegant Gucci design in black and white.

Blake Lively fue una de las grandes protagonistas de Cannes. Y en una de sus apariciones en el Festival escogió este elegante diseño en blanco y negro de Gucci.

Cara Delevingne in Chanel

The model of the moment and Karl Lagerfeld's favourite runway model, Cara Delevigne, shined in a Chanel dress.

La modelo del momento y "niña mimada" de Karl Lagerfeld, Cara Delevingne, deslumbró en la red carpet con un minivestido joya de pailettes de Chanel combinado con un bolso de la casa francesa. 

Alessandra Ambrosio in Atelier Versace

Victoria's Secret model Alessandra Ambrosio attended the event wearing a beautiful Atelier Versace gown with a high slit in it. 

La modelo de Victoria's Secret Alessandra Ambrosio posó en la alfombra roja con un precioso vestido joya en tonos plata y largo con abertura de Atelier Versace, que dejaba uno de sus hombros al descubierto. 

1 comentario:

Miss FH dijo...

Rosie Huntington-Whiteley and Zoe Saldana are my favs! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...